nedeľa 18. augusta 2013

Kto vlastne som a čo sa v mojom blogu dozviete:)

Kto vlastne som?:) 

   Ahojte
   Moje meno je Tatiana Martišová. Študovala som na ŠÚV v Kremnici, odbor zlatníctvo a strieborníctvo. Výroba šperkov ma baví už od malička a bol to môj sen. Po ukončení strednej školy som sa rozhodla urobiť si ešte nadstavbu so zameraním na sklenú bižutériu. Zároveň som bola prijatá na Vysokú školu UMB v Banskej Bystrici, kde momentálne študujem odbor Výtvarná edukácia. Postupne som sa začala venovať aj výrobe dekorácií a kreatívnemu tvoreniu vo viacerých smeroch. Našla som novú záľubu v maľovaní na textil a plátno.
  V mojom blogu sa dozviete čo to o mojej tvorbe, novinkách, budem sa snažiť vám poskytnúť zopár návodov a nápadov na výrobu rôznych vecičiek, no a v neposlednom rade inšpiráciu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára